31 Mart, 2008

Jorge Campos

Kalecilik kariyerim profesyönelliğe dönüşmediyse bu adam yüzündendir. Her topa çıkıyordu. Ceza sahasının dışında dolanıyordu sürekli. Ben de onun gibi olayım derken dünyanın en büyük 5 derbisinden biri olarak gösterilen Soma Linyitspor-Soma Sotesspor maçında 3 tane aşırtma gol yedim. 4-2 yenildik Sotes'e. Formayı çıkartıp attım sinirden, taraftara oynayım dedim ama parmaklarını gazete külahındaki çekirdeğe uzatan taraftardan istediğim elektriği alamadım o gün. Yine olsa yine yaparım. Baktım Campos ile olmayacak Petr Kouba'ya döndüm sonradan ama artık çok geçti.




2 yorum:

turhanatakan dedi ki...

soma linyitspor-soma sotesspor maçını görünce yorum yazayım dedim. edremitliyim ve yıllarca grubumuzda soma sotesspor vardı, balıkesirin grubunda da linyitspor. yani linyit 2. ligde, sotessporsa 3. ligdeydi genellikle bahsettiğim yıllarda. şimdi ne edremitspor kaldı 3. ligde, ne de balıkesirspor kaldı 1. lige çıkma umudu kalan.

ahmetico madrid dedi ki...

soma linyit 93'te sanırım rahmetli Tevfik LAV ile çıkmıştı 2.lige. 4 sene sonra düştü. trt'de 2.lig dosyasını izlediğimizle kaldık biz de.
hem edremit hem de balıkesirspor'u hatırlıyorum o dönemki maçlardan zira maç kaçırmazdık.
bu söylediğim maça baktım, kasım 92. şuansa her ikisi de amatörde.o maçın olduğu gün çekildiğimiz fotoğraf vardı. onu da koymak lazım bir ara bloga. muhabbet olur.