07 Mart, 2008

Alman Aklı

Geçen hafta Schalke - Bayern Münih maçını izlerken kenardaki reklam panolarını farkettik. Muhtemelen yeni bir şey değildir, bugüne dek farkeden de çok olmuştur ama bizim jeton yeni düştü. Gelsenkirchen Stadı'na mı özgü yoksa Bundesliga'da reklam panoları ile ilgili bir kural mı bilmiyorum ama maçın yayınlandığı pilot kameranın karşısındaki reklam panoları yerlerine göre açılı olarak düzgün görünecek şekilde koyulmuşlar, iki normal reklam panosu bu şekilde daha büyük görünür bir hal alıyor. Farkındayım, pek ifade edemedim. Pozisyon tekrarlarında kamera yere indiğinde reklam panolarının görüntüsü bozuluyor. Önünüzdeki maçlara bakarken buna da dikkat edin denk gelirseniz. Bu uygulama sırf biz böyle konuşalım diye mi yapılıyor yoksa bi sebebi var mı? Bilen paylaşsın, biz de öğrenelim.

Araştırdım ama fotoğraflarını bulamadım, Youtube'dan capture aldım. Olduğu kadar.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Reklam boyutları ile ilgili bir sınırlama var tek parça halinde o büyüklükte reklam panosu koymak yasak