05 Mart, 2008

Futbol Şöleni

5 günlük bir anket vardı sağ tarafta. "İzlemekten en çok keyif aldığınız futbol organizasyonu hangisidir?" diye. 2. biradan sonra tartışmaya başladığımız konulardan biriydi. Bir de bloga uğrayanlara danışayım dedim. Hakemler hakkında konuşmak istemiyorum ama katılanlara teşekkür ediyorum burdan. Sonuç;

Şampiyonlar Ligi : %50
Dünya Kupası : %38
Avrupa Şampiyonası: %11

Öncelikle toplam sonucun %99 çıkmış olması bana bu seneki Fenerbahçe-Trabzonspor maçı sırasında topla oynama oranlarını %50'ye %51 olarak gösteren Fenerbahçe TV'yi hatırlattı. %101 oluyordu orda toplam oran. Demek ki gerçekten hayat bi yerden verince başka bir yerden alıyormuş. Bana göre turnuvanın kralı Avrupa Şampiyonası'dır. Futbolun kalbinin attığı kıtada en iyi 16 ülke kapışır. Dünya Kupalarında yer yer kofti, zayıf takımlar oluyor ama Arjantin ve Brezilya'nın varlığı cazip kılıyor onu da. Şampiyonlar Ligi ise hem daha uzun soluklu, hem de kulüp takımlarının olması açısından ballı lokma tatlısı kadar çekici. Hangi turnuva olursa olsun bizi o futbol şöleni boyunca koltuklarımıza çivileyen futbol sevgisi aslında, bir de takımınız oradaysa sonunda kupayı kaldıracağınıza olan inancınız. Buyrun bu 3 eşsiz turnuvanın kupalarını da koyalım. Beğendiğinizi alın götürün, göz hakkı.

Dünya Kupası ;


Şampiyonlar Ligi Kupası ;


Avrupa Futbol Şampiyonası Kupası ;

Hiç yorum yok: