20 Mart, 2008

Fantastik Forvet

Sonunda futbolcu piyasası da sıçradı gittigidiyor.com 'a. Bu akımın öncüsü bildiğimiz kadarıyla Engin Kodan oldu. Transfer etmek isteyenlere kötü haber, açık arttırma kapanmıştır. Hayırlısı olsun.


"Merhabalar

Ben Engin KODAN
Kendime oynayacak yeni bir takım arıyorum.

Kendimi daha geliştirebileceğim ve beni 3.lige çıkaracak bir takım ya da 3.ligden bir takımla sözleşme yenilemek istiyorum.

Futbola 2002 yılında Ümraniye Sporda başladım,
Genç takında 1 sene oynadıktan sonra A Takımına yükseldim,
2006 Yılında Çengelköy A Takımında 1.Amatör kümede oynadım o seneyi şampiyon olarak tamamladık,
2007 Yılında İmes Sporda Oynadım,

Genel Özellikleri

Boy : 171
Kilo : 65
Yaş :25
Mevki : Forvet
Toplam Mac : 40
Atığım Gol : 32
Asist : 20

En büyük özelliğim süratli olmam ve gol vuruşlarındaki başarım,

Ücret konusunda 5000 Ytl peşin ve aylık 500 Ytl maaşla sözleşme yenilemek istiyorum."

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar...
Bu haberi ben yaptım engin arkadaşımdır ve ona daha iyi bir kulup bulmak için yaptık bir kuluple anlaştığı yonunde çıkan haberler asılsızdır.Daha detaylı acıklamayı p.tesi gunu hizmete girecek olan internet sitemizde yapılacaktır.
Bilgilerinize..
www.amatoryildizlar.com