14 Şubat, 2008

Saylanmaz

Bir yıl kadar önce Aceto Balsamico ile başladı blog okuma alışkanlığı. Türkiye'nin en iyi futbol blogu demek abartı olmaz. İnsan bir şeyin iyisine, guzeline denk gelince çok şey öğreniyor farketmeden, biz de çok şey kaptık Aceto'dan. Sağolsun. İşte öyle öyle merak saldık bu blog olayına. "Ben neden beceremiyorum ki?" diye tuvalete koşup, ağladığım geceler çok oldu. Birgün İch ile konuşurken açtım blog yapma fikrimi kendisine, "Hakkaten yapsana sen bi blog" dedi. Heyecanlandım, "Sen yap asıl." diyip ona attım hemen pası. Manyak duvar pası yaparım bu arada, Gary Lineker gibiyimdir. Ara transfer döneminin son saatlerinde İch de Kale Arkası ekibine katılınca ben açıkta kaldım.

Ben de orasından burasından başlayayım dedim artık, cahil cesaretimi sergileyeyim, maksat muhabbet olsun... "Çoğunlukla" futbola dair olmak üzere geyik yapıcaz kısa kısa. Eğitici ve öğretici bi yanı olmayacak galiba. Bu site mahkeme kararı ile kapatılmadıkça yazıcaz bir şeyler. Beylerbeyi Stadı'nı bilen, Güngörenspor'u tutan, Dikilitaşspor'a gönül veren, Soma Linyitspor'a sempati duyan, Recreativo Huelva'ya +2.5 oynayanlarla takılcaz öyle.

Bu ilk postumuz. O yuzden saylanmaz. Para atışını yapıp, başlatalım artık oyunu.

2 yorum:

ugur parildak dedi ki...

hayirli olsun kardesim.. bi gazladin beni kaldik bakalim.. sikko sikko seyler yazioruz toparlayamadik.

Adsız dedi ki...

güzel olmus :)

ich