20 Şubat, 2008

Burası sinema tiyatro değil...

Bu iki fotoğraf arasındaki insanların farkı nedir? Üsttekiler seyirci, alttakiler ise taraftar ve alttakiler bariz bir şekilde daha rahatsız tipler.


Cumartesi akşamı kapalıda yıkılmıştık skor 2-2 olunca. Pazar akşamı ise Stadyum programına Ankaraspor maçında 3 dakikada 2 gol yenmesinden ve galibiyetin 90. dakikadaki golle gelmesinden dertli bi Beşiktaş taraftarı mail attı; "Biz ne zaman rahat rahat maç izleyeceğiz!" diye. O an evde; "Rahat bi şeyler izlemek istiyorsan operaya git" dedik. Bizim cümlemiz henüz bitmişken Mehmet Demirkol önce bi suratını ekşitti, sonra da "Ya rahat bi şey izlemek isteyen insan sinemaya, tiyatroya gitsin. Futbolu biz böyle olduğu için seviyoruz zaten..." dedi. Üzerine ekledi daha da. Ekranda ya da tribünde rahat rahat maç izleyen insan o işten ne keyif alacak anlamadım, o son dakika golünde ya da son düdükte nasıl çoşacak bilmiyorum. Nedir bu rahat rahat maç izleme sevdası onu hiç anlamadım. Yok illa ki heyecansız bi spor müsabakası arayan varsa, gitsin curling izlesin. Acayip dandik bi spor, emin olun hiç heyecanlanmadan yayıla yayıla tutarsınız takımınızı. Benim size tavsiyem İsveç Milli Takımı. Çok iyi curling oynuyorlar.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bana bak ahmetikomadrid misin nesin körling hakkında konuşmalarına dikkat et!! kimse körlinge dil uzatamaz ualn!!

kaba şimşek

Adsız dedi ki...

körling bizimdir bizim kalacak!

-sverison-