25 Şubat, 2008

Neyinize yetmiyor?









Konu Beşiktaş'ın yeni stad projesi. Dün Beşiktaş'ın genel kurulu vardı. İbra edilme mevzuları bir yana, belki de en önemli mesele, İnönü Stadı yerine inşaa edilecek yeni stad önerisi. Kabul edilip edilmeyeceği bugün belli olacak. Bizim evde tribüne takılan 3 kişi var, oylama yaptık aramızda. Projeye 3 tane red çıktı. Etrafımda da destekleyen Beşiktaşlı'ya denk gelmedim henüz. Yıldırım Demirören, koltuğu sağlama almak için stad yapmanın yeterli olduğunu sananlar kervanına katılmış.

Eğer stad projesi kabul edilirse, Beşiktaş seneye lig maçlarını Zeytinburnu ya da Kasımpaşa'da, Avrupa maçlarını ise Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynayacakmış. Galatasaray'ın Olimpiyat Stadı'nda çektiği çileler kesmemiş bizim yönetimi, bizzat denemek istiyorlar. Eğer proje onaylanırsa söyleyecek başka sözlerimiz de olacak. Onaylanmazsa rahat bir nefes alacağız. Buymuş yeni stad. 18 ay sürecek, 40 milyon euro'ya mal olacak ve 42 bin kişilik olacakmış.







1 yorum:

onur dedi ki...

ahmeticom sırf rastlamadım dememen için ben stada tam destek verdiğimi söylemek istiyorum.. yönetime ise tam köstek oluyorum.. yönetim gitmeli ama stat şart..