01 Nisan, 2008

Bravo Kazım Kanat

Uzun uzun Kazım Kanat ile ilgili içimi dökecek değilim. Kendisini sevmem. Sabah'taki 30 Mart 2008 tarihli yazısının sonuna mesaj eklemiş. Mesajı buraya aynen koyuyorum; "MESAJ: Alex'in yarısı boşalmış bir şişe su ile yere yatıp provokasyon yapması şık olmadı. Alex bir değil 100 tane su şişesi yediği Sami Yen'de bir kere yere yatmadı. Bunun adı maçı germektir, fair-play'e ihanettir." Ha Alex'i de sevmiyorum orası ayrı. Üçü arasında en çok o şişeyi atanı seviyorum zira fair-play pek derdim değil. Ama mesela bu değil şimdi. Konu Alex'in geçen sene oynanan ve sonrasında Galatasaray'ın 5 maç ceza aldığı maçta kendini yere atmayıp, bu maçta atmasıymış Kazım Kanat'a göre. Neden o maçta yere yatmadığını ben burdan söyleyeyim, ne yazık ki Alex o maçın kadrosunda yoktu sayın Kanat.



Hiç yorum yok: