12 Nisan, 2008

3-3 Bitti

2 gündür Ankara'daydım iş güç yüzünden. Bu akşam eve geldiğimde Beşiktaş-Oftaş maçının son 10 dakikası oynanıyordu. Maç bittiktan sonra hemen dün akşamki maçları sordum ev arkadaşına. Zira sadece PSV-Fiorentina maçını izleyebildim otelde ki o da oldukça bayıktı, son 5 dakikasında sızmışım. Getafe ne yaptı diye sordum önce, 3-3 bitti dedi olanları anlattı. Kundaktaki çocuğumu kaybetmiş gibi üzüldüm ciddi ciddi adamlara. Bu kadar yıkıcı senaryoya Türkan Şoray filmlerinde bile denk gelmedim ben. İspanyol spikerin ağzından özetini izledim sonra maçın. O çoşkulu bağırışlar yerni sessizliğe bıraktıkça benim de kafam attı. Futbolla yat, futbolla kalk ama şu maçı izleyeme. Bu maçı izleyenleri tebrik ediyorum tüm içtenliğimle. Getafe taraftarı olsam dün gece sabaha kadar ağlardım herhalde, sonra da bi G3 bulur vururdum kendimi acıdan. Kral Kupası'nı alsalar bari, kupasız kapatmasın adamlar şu seneyi.

Hiç yorum yok: